Mamaqueen Kacinci aydan itibaren kullanilir. Tarifiniz var mi. Yoksa vitmanin sitesinden siparis verecegim
Deletedmom277 Mamaqueen 1 yaştan sonra kullandım. İlk vitmanın aldım 2-3 kere sonra annem yaptı nasıl yapıldığını inanın bilmiyorum
araskuzumm0918 Mamaqueen bir yaşında başladım kullanmaya,kapya biberleri rendeledim ,haşladım ,buz kalıplarına koydum ,uzun süre böyle yaparak kullandım,
NaimeYilmaz Mamaqueen 8-9.ayda biber salçası kullanmaya başladım. İlk Vitmadan aldım sonra beyorganikten aldım. Bu kış kendi yaptığımızı tükettik. Kırmızı biberleri közleyip soyduk . Sanırım 1-2 tane domates atmıştık. Hepsini robottan geçirip sertleşene kadar pişirdik. Başka bir şey yaptık mı emin değilim çokta başında durmadım ama közleyip robottan geçirip pişirildiğine eminim:))
Misskokulum Mamaqueen ben kendim yaptım 7-8 adet kapya biberi ikiye bölüp içini temizledim bir tencerede üstünü geçecek kadar su ilave ettim yumusayincaya kadar kaynattım zaten yumuşayınca üstündeki kabuğu soyuluyor o kabuklari soyup blenderdan geçirdim yemeklik ayırıp buzluga attım 😊
Deletedmom277 Mamaqueen evet güzeldi ama ne kadar gittiğini hatırlayamıyorum çünkü üzerinden 1 yıl geçti nerdeyse ama az kullanıyorsunuz uzun süre gider bence
Mamaqueen NaimeYilmaz cok tesekkurler. https://www.beyorganik.com/organik-biber-salcasi-660-cc Bumuydu aldiginiz. Acaba bebekler icin biber salcasimi domates salcasimi daha iyidir 😇
araskuzumm0918 Mamaqueen değil sanırım eylüldü zamanı ama marketlerde var yinede ,bu arada buzluga atmıştım yaptıklarımı çabuk bozuluyorlarçünkü,diğer doğal salçaların hiç biri içime sinmemişti
NaimeYilmaz Mamaqueen Biber salçası daha iyi bence. 23 aylık oğlum ve hala tek yaptığım olur yemeğini mutlaka biber salçası kullanırım. Ben şimdi bunu alacağım. https://www.makarnalutfen.com/urun/organik-tatli-biber-salcasi
Mamaqueen araskuzumm0918 neden sinmediki ben almayi dusunuyorum cunku kendi yemeginj yemiyor. Bizimkini yemek istiyor. Bizim yemegin tek farkida salca bari salcali yapiyim dedim onunkinide belki oyle yer
1Dost Kapya biberleri doğradım suda pişirdim kıvam alınca soğutup buz poşetlerine doldurdum yemeklerine bi kac küp katıyorum kolay oldu
NaimeYilmaz Mamaqueen Bence yapacaksanız ağustos eylülü bekleyin. Bütün kış kapya vardı zaten. Ağustos eylülde de alsak pazardan aldığımız miss gibi kırmızı biberden yapılmış salça organikten daha yararlı değil. Ben her fırsatta organik almaya gayret ediyorum.