selam kızlar 🤚🏻 6 aylık ikiz ogluslarimi emziriyorum, lohusalıktan sonra adet tam olmadım ama hafif kanamam oldu azda olsa ama zu son 2 aydır hic adetim olmadı sancısı oluyo sadece .. emzirmeyle alakasının oldugunu biliyorum ama ilk 2 ay olup sonra olmama biraz kafamı karıstırdı sizdede böyle bisey oldumu yda adetiniz ne zaman düzene girmeye basladı