Kizlar çok zor durumdayım bebeğim dün geceden beridir huzursuz gece sabah namaz ezanından 5 dk önce birden uyurken bağırarak aglamaya başladı ama uyuyodu biz uyandırdık zorla ve ondan beridir hep öyle kucağımda uyuyo yatağa koyuyorum uyanio ağlamaya başlıyo uyusada 15-20 dk bugün hastaneye gidip geldik uykusu var ama bi türlü derin uykuya dalamiuo başına gelen varmı ne yapmam lazım biraz önce uyuttum şimdi yine uyandı Boğazında balgam var biraz oksuruyo mesela ağzından gaz çıkarırken boguluo arada mamanın geri geldiği de oluyo memeyide almio ağlamaya başlıyo kakası yetişkin insan kakası gibiydi kakasini yapamiyo diye doğal zeytinyağ koydum mamaya içini gevşetir diye acaba kaka yapamadığından mi rahatsz yoksa başka bi sorunumu var gazi var gibi bacaklarını karnına çekiodu ama gaz cikmiodu varmı bunların sebebini bilen 57 günlük daha yavrum