Benim de çoook acayip bir şekilde döküldü öyle böyle değil. Ama bişey yapmadım sonra kendiliğinden düzeldi 7 ay sonunda. Ama ben doğumdan sonra doktorumun verdiği demir ilacını çok az süre kullanıp bıraktım afedersin hemoroidim vardı ve o daha da kötü yapıyordu. Sanırım onu bırakıncada daha cok döküldü ama şu an iyi