4 ay 2 günlük olduk bugun doktor kontrolunde idik bu ay meme reddi yasiyoruz sadece 400 gram almis doktorumuz 5.ayda ek gida gecicez bu ay da gecsin dedi . Ek gida gecisi nasil yapmaliyim nelere dikkat etmeliyim simdiden arastirmadayim . Ek gida tariflerinizi alabilirim .