Kızlar bebeğim henüz 23 günlük. Bebeğim meme de hep uyuya kalıyor uyurken de emmiyor aç kalıyor. Bende çözümü biberonda buldum uyurken biberondan içirebiliyorum uyanıkken de memeden veriyorum. Sorun şu ki kaynanam sürekli senin sütün yok bu çocuk aç memen kokuyor diye istemiyor gibi şeyler söylüyor psikolojimi bozdu resmen. Çocuğuma yetemiyorum diye düşünüyorum iyi bakamıyorum. İki saatte bir sütümü sağıyorum bazen 60 bazen 80 bazen 100 çıkıyor. Sizce yetmez mi bu kadar yoksa gerçekten bebeğim aç mı kalıyor ?