Kızlar iki gün önce Sabah herşey güzeldi falan filan tabii eşim sürekli offf pufff isyanlardaydı malum yasaktan dolayı sıkılıyormuş beyfendi ben aylardır evdeyim onun kadar can sıkmıyorum neysee esim sigarayı 4 ay önce bıraktı ilaçla falan baya azimliydi bende çok sevindim tabii bıraktığına akşam oldu kapının önüne cıktı geldi cocugu aldı kucağına öptü falan sen sigara mi içtin dedim güldü tabii ben anladım baya sinirlendim annesine söyledim sigara içmiş yine diye nu arada annesi felçli bizimle yaşıyor herneyse annesi dediki bir daha içerden bu evden giderim eşimde ben gidecem bu evden yaaa siz durun ben gitmek istiyorum bende dedim ki boş boş konuşma benim canımı sıkma dedim oda diyorki gelininle dur ben oğlumu alır giderim bende dedim ki o kadar kolay değil oğlanı alıp gitmek bak yol orda kapi orda dedim gideceksen git her seferinde aynı şeyleri yapıyorsun dedim sizce benim burda bir suçum varmı iki gündür konuşmuyoruz ben konuşmayı dusunmuyrum da