kızlar 6 gün önce doğum yaptım bebeğim normal seviyeden bile gayet kilolu doğdu çok iyi bu, ama hastanede emzirmek için ilk yanıma getirdikleri andan itibaren emmek istemedi zar zor mama verdiler, ben denedim bütün gün 2 dk ağzına alıyor ama istemiyor geri kafasını atıyor. tekrar mama fln verildi tbi 2 gün boyunca ve 2.gün çıktık. 2.gün çıkarken kilosu ölçüldü 200 gr vermiş, doktor fazla vermiş saatte bir emzir ve mama ver dedi. kan şekeri fln iyi çıktı ama. bebek ilk andan beri istemiyor memeyi mamayı, sorum şu acaba ilk doğduğundan itibaren sarılık olabiliyor mu bebekte? bu yüzden istememiş olabilir mi diye düşünüyorum ama kan şekeri fln iyi çıkmıştı. şimdi kan şekeri düşük ve 700 gr vermiş yoğun bakıma alındı :( inşallah sarılıktan yiyememiştir yoksa meme mama istemiyor ne yaparım korkuyorum :((