Kbracnkymz bir hafta oldu ikinci doğumumu yapalı, sezeryan oldum bir haftada başıma gelmeyen kalmadı 🤷🏼♀️ Sürekli ağlamak istiyorum kocamı boşamak istiyorum yarım saat sonra çok sevesim geliyor on dakika sonra tekrar sinir oluyorum, kızımla eskisi gibi ilgilenemediğim için vicdan azabı çekiyorum oğlumu emzirirken onunla uyurken kızıma ihanet etmiş gibi hissediyorum, gündüzleri sürekli uyumak istiyorum gece çocuklar uyuyup uyuyabilecekkende uyuyamıyorum,daha onlarca sayabilirim. Geçecek canım hormonlarımızın horona kalktığı dönemdeyiz bak az kalmış birazcık sabır 🌸