Pnr_80 Bebeğim beşinci ayını doldurmak üzere. Beş aylık bebek anneleri nasıl vakit geçiriyorsunuz gelişimi için neler yapılabilir? Fikir alışverişi yapmak iyi olabilir diye düşündüm 🤗
Deletedmom201 Pnr_80 oyun halısında bacakları kolları çalıştırma sağa sola dönme kitap okuma göbek üstü duruşunda oyunlar aynada yüzünü inceleme müzik bol bol sohbet bol bol sarılma bol bol öpücük Örtünün altına oyuncak saklama çıngırak oyunlar Farklı yüzey yapılarına sahip toplar tutup çekme Refleksini güçlendirmesi için oyunlar mesela oyun halısında asılı duran oyuncaklar
Birponciginanasi Oğlum 4 aylık size yaptıklarımdan bahsediyim💐 Günde yarım saat kitap okuyorum Doğaçlama şarkı söylüyorum o an ne hissediyorsam Mama yedirecegim vakit ellerine farklı nesneler veriyorum rengini ve adını söylerek Boş ve sakin bir ortam bulduğumuz zaman slow müzik veya keman dinletisi açıyorum (ki oğlum bunu çok seviyor hemen gulmeye başlıyor). Bol bol gülüyorum yanında saçma sapan espiriler yapıp kahkaha atıyorum biliyorum benim mutluluğumdan keyif alıyor 💐 Babamız gurbette olduğu için onun resmine bakıp konusuyoruz babasını anlatıyorum oğluma 😊 Ve yatmadan her gece günümün nasıl geçtiğini , canımı sıkan bişey varsa onları anlatıyorum tıpkı bir dost, günlük gibi 😇 Bu zamanlarda yapılan etkili iletişim ileride eğitimi için gerçekten önemlimis. Oğlum ne dediğimi anlamıyor olsa bile onunla ilgilendiğimi anlıyor ve çok mutlu oluyor 🦋