Belirtileri nasıl anlarız.
Benim 5. Ve 6.haftada çok şiddetli mide bulantım, tiksinmem ve halsizliğim vardı. Ama 7.haftaya doğru tamamen geçti. Karnımın alt kısmında çok sık sancı oluyor. Hafif pembe akıntım oldu bir defa da.
İçime korku düştü, bebeğimin kalbi durmuş olabilir mi diye. 11 aylık bebeğim var emzirmeye devam ediyorum. Her iki bebeğim için büyük korku yaşıyorum şu an.
Yaşayan anneler, lütfen yardımcı olur musunuz