İyi akşamlar arkadaşlar,
Bayramdan bir gün önce solomam baby her yöne yıldızlı model kanguru aldım. Kullanmadan önce haliyle yıkadım. Sonra öğrendim ki meğer görümcemdede eşdeğer bir marka kanguru varmış sıfıra yakın onu verdi. Elimde 2 adet kanguru oldu. Yıkadığım için firmaya iade edemiyorum çünkü ürünü yıkamamış olma şartı var. Faturası alım tarihi vs herşey mevcuttur. Küçük bir minder aparat ve taşıma çantsı da vardır. 230 tl ye aldım 180 tl ye satmayı düşünüyorum. İsteyene kangurunun ve faturanın görselini atabilirm. Yıkadıktan sonra yalnızca evde denedim öalum sokağa çıkma yasağı vardı. İlgilenenlere duyurulur.