Husna27 merhabalar, 2,5 aylık bebeğim var 34 haftalıkken doğdu ve doğduğumdan beri yüksek seslere felan hiç tepki vermiyor bera testi yaptıracağız sizde böyle olan var mı cihaz kullanıyor musunuz ? Hiç tepki vermeyip sonradan cihazsın duyan var mı 😔
Deletedmom336 Husna27 isitmeyle ilgili bir problemi olsa bile cihazla duyar canim inanilmaz gelisti cihazlar artik hele ki erken teshiste hic merak etme
angelfish Husna27 benım bebegımde 35 haftalık dogdu ısıtme testınden gecmıstı. arkadasımın bebegı ılkınde gecememıstı fakat 2. De gecmıstı. Umarım sorun yoktur yavrunuzda saglıklı hayırlı uzun omurler dılerım bebegınıze ve sıze