Yami benim oğlum 7-8 aylıktan itibaren gündüzleri kendi emmek istemedi istediği zamanlarda da oyaladım, geceleri ise emzirmediğim zamanlarda çok ağlıyordu sakinleşmiyordu. bende konuştum uf oldu göğsüm falan dedim yine ısrarla gece emmek istedi bende azıcık sirke Salça falan sürdüm anında bıraktı.