milasmommy sütünüz varken mama vermemelisiniz zaten çişli ve kakalı bezleri de normal. Biz de 20günden sonra aynı sizin gibiydik, sling almıştım doğumdan önce ve 3 ay sling ile yaşadık evin içinde gece uykusu hariç. İlk üç ay dördüncü trimester olarak geçiyor, ana rahmini özlüyorlar, sizin sıcaklığınız sizin kalp sesiniz olmadan kendilerini güvende hissetmedikleri için kucaktan inmiyorlar, hareketlenmeye başladığında da kucağa gelmiyorlar.
Naçizane fikrim sütünüz varken mama vermeyin, doktorunuza mutlaka danışın mama konusunda, ayrıca gece uyuyorsa ağlaması çok yoksa bebek doyuyor demektir. Bir bebek 12 saat memede olsa bile o memeler süt üretmeye devam eder, ama mama başlarsanız memelerin mamadan haberi olmadığı için süt üretiminiz azalır. Endişe etmeyin hepsi geçiyor. Anneliğiniz hayırlı olsun keyifle sağlıkla huzurla büyütün evladınızı 🍀🧿💙