Merhabalar nasıl geçiyor sekizinci ayınız???
Bizim her ay olduğu gibi bir gün iyi 3 gün kötü 🤪
8 ay 12 günlük bir kız bebeğim var..
olumsuzlardan bahsediyim önce.. şikayet edeyim kızçemi 🤭
iki gündür uyku düzeni bozuldu bozulacak.. gece uykusu geçişinde zorlanıyor 🤷🏻♀️
Kolik bebektik 2 aydır rahatdık 1 haftadır yine coştu geceleri kıvranmalarla uyanıyor.. dün gece 1 saatte 1 uyandı mesela sağolsun😒 acaba gazı olmadada geceleri uyanmaları geçmezmi ben geceleri 1 den fazla kalmkmak istemiyorum, tamam bebek kendi düzenini oturtuyor her uyandığında emzirmiyorum alışkanlık olmasın diye uğraşıyorjm ama yok.. buna çözüm bulanlar varsa fikirlerinizi bekliyorum..
Yemek konusunda 8 aylık olduk halaaa yemk yemeyi seviyormu sevmiyormu çözemedm 😪porsiyonlarımız hala az. Kaşığa alerjimiz var kaşıkla yemez elimle uzatırım yer 🤭 mesela sizlerin öğünleri nasıl? Ben sabah öğle akşam ana öğün aralardads eline verdiğim meyve sebze lerle geçiriyorum. Porsiyonları az olduğu için sık sık az yediriyim diye düşünüyorum artık 🤔 gerçi emdiği için becerebilirmiyim bilmiyorum o arayı öyle tamamlıyorda olabilir.
emeklemiyoruz ama çabalıyoruz 😁
yürütecle gezmeyi seviyor ama 2 gündür onada alerjisi var kucağımda gezmeyi tercih ediyor 🤦🏻♀️
birazda olumluya gelelim 😂
bakıyım yokmuş ❓ 🤪
bu hafta yemek yerken bende kavga halindeydi sonra fark ettim ki kendi kendine yemek istiyor? Kaşığı alıp ağızına götürdü 😳 büyüyor minişim..
kendi blw sine başlıyor galiba 😄 önüne az az koyuyorum yiyor..
oyuncaklarıyla özellikle müzik aletleriyle oynamayı çok seviyor
bizi taklit etmelere başladı ses çıkarıyoruz çıkarıyor, alkış yapıyoruz yapıyor, parmak şıklatıyorum onu bile denedi bugün 😳😳 çok şaşırdım.. çekince titreyen oyuncağını bugünde ilk kez çekip titretti.. bir çok beceri kazanıyoruz bu ay itibariyle anladığım kadarıyla..
emeklemeyede başlasaydı iydi 😄 ama çabalıyoruz dönüyor uzanıyor vs oda bir kaç haftaya olur galiba..
beni seçmeye başladı.. istediğinde elleriyle uzanıyor.. başkası istediğinde isterse gidiyor istemezde geri çekiyor kendini.. odadan ayrıldığımda arkamdan ağlıyor. Ben mesela böyle odadan ayrılınca çok ağlasın vs istemiyorum. Gidip geri geleceğimi anlasın istiyorum yoksa yapışık olabiliyor, normalde çalıştığım için problem olur bu durum.
Şimdilik aklıma gelenler bu kadar 🙋🏻♀️