ben de biraz çok olsun diye
2 çay bardağı tam buğday unu
1 çay " yulaf unu
1 çay " pirinç unu
yarım çay " irmik
3 yk yoğurt
2 yk pekmez
3 yk tereyağı
1 paket kabartma tozu( bisküviyi yumuşak kıvama getiriyo başka türlü sert olur mutlaka koy)
hepsini bir kapta yoğur kulak memesi yumuşaklığında hamur elde edeceksin sonra yağlı kağır serilmiş tepsine şekiller vererek yerleştir, 25 dk fırında 240 derece sıcaklığında pişir , afiyet olsun bebişe :)