Kızlar bebeğim dört aylık aşı oldu bugün doktor ateşi için yarım fitil ver demişti fitili verdikten onbeş dakika sonra kaka yaptı fitil ne kadar etkili olmuştur hepsini kakayla atmış mıdır bilmiyorum tekrar fitil versem ne kadar süre beklemeliyim bilgisi olan yardımcı olabilir mi