Merhaba kizlar , bebegim 10 aylik olucak , önde bi tane disi cikti 1 hafta once , disi ciktiktan bi kac gun sonra artik sevdigi şeyleri dahi yememeye basladi 😔 zorla yediriyorum sadece mamayla besleniyor , diş çıkana kadar hic sorunu yoktu ciktiktan sonra basladi 🤦🏻♀️ kafayi yemek uzereyim bu gune kadar hic sorun yasamadim cunku bu konuda , napmaliyim 🤦🏻♀️