Bende biberon verdimm 2 ay boyunca 18 gun kuvezde kaldi lutfen kendinizi yipratmayin alisiyorlar memeyede ya nasil anlatayim burda yazmakla gercekten olmuyor sabir sabir sabir ben emzirmek istemiyodum ya cok bunalip cok yoruluyordum sagma ayri bir yoruyor zaten insani o ara bebekle vakit gecirrmiyorsun keske video cekme alani olsa siz sorsaniz ben yasadklarimi anlatip birazck olsun cesaretlendirebilsem