Bizde 2 aylıkken kasılma ve sıçrama oluyordu nörolojiyw getirdik videolarını gösterdik bir sorun olmadığını söyledi o arada kan tahlilide yaptırmıştık b12 ile kansızlık çıktı kasılmalar sıçramalar bunlar yüzünden olabiliyormuş ilaç kullanıyoruz şu an geçti sıçramaları uykusunda bazen oluyor