Arkadaşlar son zamanlarda sütümde azalma olmuştu ,bu sabah bir kadının internette yazısını okudum şok markette satılan maltana içeceğinin sütüne iyi geldiğini yazmıştı deneyeyim dedim son zamanlarda aldığım en yüksek süt miktarını elde ettim aldıktan sonra,çoğu marketlerde var bu içecek fiyatı da uygun ben 2.75 e aldım , muhafazakar yapıdaki kişilerin araştırarak belki danışarak tüketmeleri daha uygundur,ben memnun kaldım açıkçası,sütte sıkıntısı olan kişilere de tavsiye ediyorum denemeye değer,iyi akşamlar hanımlar 🌸🌸