Kızlar merhaba kızım 3 ay 13 günlük bir ay öncesine kadar sürekli agulardı uzun uzun ses çıkartırdı çığlık atae gibi ama şimdilerde sadece ağlarken aguluyor gibi bide öpersek falan gülüyor arada sesli güler gibi oluyor yada pek nadir kendi kendine agu deyip bırakıyor ya neden böyle yapıyodur ben mi abartıyorum acaba aslında daha çok ses çıkartıp agulaması gerekmiyor mu😔 sizinkiler nasıl?