Meb bugn ikinci ay aşılarını ve rotayı yapmak icin sağlık ocağına gittik. Sağlık ocağı verem aşısını haftada bir gün yatırabiliyoruz o da yarın ddi gelmişken rotayı yapalım ddi yaptırdık. Bebeğim bu akşam ağlama krizine girdi dr a randevu aldık yarın icin. Rotadan sonra bunları yasayan var mı ve rotayla verem aynı gün olmalı ya da arada bi ay olmalı gibi yorumlar okudum yarın dr a sorucam ama o zmaana kadar sizden de yorum bekliyorum