Bulutbey benim oğlumda 5 aylık ve biz yerken ilgi ile izliyor alışmadı için kasik uzatıyorum ağzını açıyor d vitamini ni de kaşıkla veriyorum başından beri alışsın diye. Ama doktorumuz 4.Ay ki kontrolde 6.ayda başlayın dedi ama hiç kilo almamış 5.Ay kontrolümüz cumartesi ne diyecek bakalım size doktorunuz mu tavsiye etti baslamanizi