mrb kızlar dua edin bebeğim yoğun bakımda :( doktorum 3 saatte 1 süt sağ getir dedi bebeğim 6 günlük. şimdi 8 de sağma yaptım 30 dk. 8.30da bitti, bu 8.30dan sonraki 3.saat 11.30da mı sağıcam yoksa 11 de mi? çünkü sanki tam dolmuyor zaman aralığı az oldukça gibi geldi?