2 buçuk yaşında kızım var kızımın da bez degısımınden pişik olmuştu sadece 1 kez evy baby kullandım paket degıl tekli onun haricinde degısmedkm hiç ondada çok pişman oldum 9 aylık da oğlum var ıkısınedr molfixle büyüttüm ama en kalıtelısı dersen prıma daha güzel ama molfixden şikayetçi degılım prıma daha ınce sadece