Kızım doğduğundan beri ağlamadan uyuduğunu hatırlamıyorum . Uyku saati de geçmiyor erken de yatırmıyorum ama uyuyacağını anladığı an ağlamaya başlıyor,ilk zamanlar gaz dedik hep düzelir diye bekledim ama düzelmiyor tek uykulu zamanlara gelmek için dua ediyorum sadece sanırım huyu böyle bizim bebişlerin