Deletedmom297 ElizaDeniz Elleri benimde ilk zamanlar soguktu eldivenlerini cikardigimdan beri yani zamanla geçti. Ayaklarina patikli alt ve corap giydirin. Ates konusunda bilgim yk maalesef
Mom0870 ElizaDeniz 36.5 bebeklerde alından ölçüldüğünde ideal ateş. Nasıl ölçüyorsunuz acaba ? Koltuk altındanda biraz yüksek çıkabilir .
Hohomoromu Deletedmom297 ateşli bebege cocuga corap giydirilmez canım aklında olsun ateşi cıkan bebeklern eli ayagı soğumaya baslayabılıt sogudu dıye kesınlkle corap gıydırmeyın aklınzda olsn atesi oldugu zaman gecerli tabı bu durum normal zamanda değil
Hohomoromu ElizaDeniz sürekli takip edin tabi ateşini artacak mı suan yüksek sayılmaz 38i bulur ve gecerse ateş düşürücü verın muhakk kac aylksa ona göre
Deletedmom297 Hohomoromu Ben soruyu genel olarak soguk kaliyor anladim. 😁 atesli durum olarak anlamamistim 😁
Kiviefe ElizaDeniz 37.2 sanki bebeklerde yuksek acaba eviniz sicakmi elini yuzunu yikayin bi eklem yerlerini yikayin tekrar olcun dr iletisime gecip calpol verebilirsiniz.el ayak sogukluguna gelince bizimde ara ara oyle terliyor soguyor surekli.
ElizaDeniz 3bucuk aylık bebeğim, alnından ölçüyorum. Gun içinde 36.8e düştüğü oluyor ama genel anlamda 37.2de kalıyor . Adanadayız havalar çok sıcak onun etkısıdır diye düşünüyorum fakat ayakları soguk terli oluyor
tuananilmoms ElizaDeniz canım 3-4 gün önce aynı olayı yaşadım benim bebeğiminde bu şekildeydi bi sabah bu şekilde ateşle uyandık doktorumuz 38 ve üzeri ateştir dedi ama başı alnı baya yanıyordu ölçtüğümde seninki gibi çıkıyordu en çok 37.7ye falan çıktı bizimki baya gün içinde nerdeyse hep uyudu keyfi yoktu hep inler gibiydi sonra acile götürdük hiçbişekilde normale inmedi meğerse boğazı kızarıkmış calpol yada fitil önerdi bende yarım fitil verdim geçti bidahada şükür çıkmadı sık sık emziriyorum kızarıklğı o şekilde gidecekmiş eğer sizinkinin keyfi yerindeyse diğer günlere bakarak bi değişiklik yoksa endişelenmeyin☺️
Esmataha ElizaDeniz ateşi yüksek denemez canım ama takibi yapılmalı. 37.5 in üstüne çıkarsa ateş düşürücü verebilirsin. Yada ılık suyla duş aldırabilirsin. Umarım yükselmez geçmiş olsun.