29 günlük bebeğime doğumdan beri pampers pure protection kullanıyorum. Bezi bitince yenisini aldığımda desen ve cırt cırtlarının değişik olduğunu farkettim. Bez çiş kaçırdı. Acaba yanlış bez mi aldım diye baktım ama değil. Aynı bez. Bu değişikliği farkeden var mı?