Deletedmom315 23 günlük bebeğim var .sabah 7de kalktı hala uyumuyor .kucağımda uyuyor yatağına koyuyorum 5 dk sonra ağlamaya başlıyor.bu saate kadar böyle. Napicam ben ya. Kucağa mi alıştı ki. Çok yoruldum artık kızlar bı fikir verin ya
Emircik Deletedmom315 senin kokunu istiyor annesi 😊 senin kokunla güvende hissediyor kendini daha 20 günlük kendini dünyada bile hissetmiyordur anne kokusu anne sıcaklığı anne kucağı ihtiyacı olan boşverin varsın kucağa alışsın bebeğimizi küçükken kucağa alıcaz zaten kucağa almaktan korkmayın ayaklanınca kucağa gelmezler ortalığı karıştırmak dan 😊😊
Emircik Deletedmom315 istersen ince müslinle kundak yap kundak bebeği güvende hissettirir birde böyle dene ☺️ Yanına uzan poposuna pış pış yapa yapa uyut canım
jap Deletedmom315 My_LiFee sanmıyorum. Doğduktan sonra eşimle kızımızı hep göğsümüzde uyuttuk hiç böyle kucaktan indirince ağlama gibi bi durum olmadı. Alışmak değil de daha çok küçük çünkü alışma evrelerinde değil annesinin kokusunu tenini istiyo çünkü tek huzurlu ve güvenli yer annesi
Deletedmom315 Emircik şimdi annem kundak yaptı bakalim öyle denicez bide. Çünkü yatagina bırakınca sanki korkuyor
My_LiFee Deletedmom315 yatağına bırak ağlayınca alma hemen salla beşikte piş pis yap bir iki alırız kuran eksik etme yanjndan cnm senin üzerinde ve bebeğin üzerinde muhakkak toplu iğne tak ve bebeğine sarımsak da takabilirsun renk değişimi olmasın diye cnm hayırlı olsun bu arada 🥰
Emircik Deletedmom315 tam kundak yap canım reflü yatağında poposuna pış pış yapa yapa uyutturdum ben sonra rahatsızlandım safra kesemden ötürü annemler baktı çocuğuma ayakta sallamışlar hep hala öyle sallarım alıştı başka türlü uyumadı hiç ayakta sallamaya alıştırma canım ben çok zorlanıyorum bu iyi popoya piş pış ☺️
Nur_emir Deletedmom315 canım senin kokunu istiyordur daha yeni dünyaya gelmiş senle güvende hissediyor kendini bu arada kucağa alışmıştır diye birşey yok bebeğin seni istiyor güvende olmak istediği için kucağında evet zor ama zamanla geçecek bebeğin her istediğinde al kucağına kalbinin sesini dinliyor rahatlıyor
Deletedmom315 Nur_emir alıyorum zaten almasam ağlıyor. Sorun şu ki hep.saatlerce kucakta durmak istiyor uyuyunca yerine koyuyorum doğal olarak hemen uyaniyor
Deletedmom315 zeynep_demirr92 bende beyaz gürültü acıyorum sakinlesiyor hemen susuyor öyle uykuya dalınca sesi kapatınca yine uyanıyor .hep o ses açık mı kalcak:/
Nur_emir Deletedmom315 kundak yap ama bacaklarını serbest bırak o zaman anne karnında gibi hissediyorlarmış biz 6 aylık olduk huzursuz olduğunda hep öyle yaparım sabaha kadar uyur
zeynep_demirr92 Deletedmom315 ben bi yarım saat açık bırakıyorum tam uykuya dalınca alıyorum uyanmıyo
Deletedmom315 Kuzeyimm41 kundagida denedik uyandı yine. Bugüne kadar.boyle yapmazdı anlamadım bende yani
Seutfu Deletedmom315 bacim daha 23 gunluk ne kafayı yemesi? Daha yeni basliyorsun. Bebekler ilk 3 ayına kadar anne karninda zanneder kendini. O yuzden senin kucağında guvende hisseder kendini. Aç olduğu için değil güvende olmak istediği için meme ister sürekli. Benim oğlum 3 ay boyunca ağladı. Ne gecemiz vardi ne gündüzümüz. Hamileligimde 30 kilo almistim ilk 2 ayda daha fazlasini verdim. Rabbim yardimciniz olsun zor bir süreç. Ama geçecek :)
Deletedmom315 Seutfu böyle değildi ama yine yapardı arada ama bugün bütün gün uyumadı hala da uyumuyor kucağa alınca uyuyor . Akşama kadar kucağımda nasıl tutayım
Seutfu Deletedmom315 oğlum 6 aylık hala kucakta duruyor gündüz uykusu hic yok normal seyler yani yalniz değilsiniz
Kuzeyimm41 Deletedmom315 bazen sapıtıyorlar canım benim bebeğimde 2 aylık oda bazen hiç uyumaz. Bazen sabaha kadar uyur. Yatağına yatırınca hemen uyanır. Bi anı bi anına tutmuyor doktor normal demişti her zaman bir olmaz demişti o yüzden kasmıyorum
Araseymen Deletedmom315 yatirdigin zaman yanına kıyafetini bırak ama mümkünse süt sinmiş üstünde biraz giydiğin kıyafetin olsun biraz rahatlatır bu durum seni bende yaşamıştım başlarda çözümü bu şekilde buldum canım