sandiego merhaba annişler bebeğimde yaklaşık 3 haftadır konak var 3 aylık yaklaşık doktorumuza sorduk zeytinyağı karbonat sür dedi her yıkamadan önce 2 saat önce diye yapıyorum biraz işe yaradı ama gene oluyor şimdi var mıdır ilaç veya başka bir uygulama
Dildeniz sandiego aynısını uyguladık öyle hemen geçmiyor şanslısınız havalar artık sıcak gün aşırı yıkayın bizimki kadar uzun sürmez
Balbebegim12 sandiego canım benim kizimdada vardı bizde aynı surduk ama tarakla hafiften daha sola taradik yani biraz bastırıp tarafın fırça gibi tarakla konaklar kalkıyor zaten bizim çok yogundu 3yikamaya geçti
NrNz sandiego bizdede vardı zeytinyağını hafif ılıtıp banyodan önce sürdüm konaklar için taraklar var nazik bir şekilde taradım kepek kepek çıkıyorlar zaten sonrada banyosunu yaptırdım şuan yok bizde
Seutfu sandiego ben sadece zeytinyağı sürüp 15 dk bekleyip ince kıllı fırçayla taradım duş aldırdım sonra. 4 yıkamada geçti