Arkadaslar merhaba.. kizim anne sutu ve ek gida ile besleniyor. 10,5 aylik 8,5 kg.. Dogru duzgun birsey yediremiyorum. Ve eminim suan o kilosundan da verdi. ### Bir oneriniz var mi kilo almasi ve yemesine tesvik edici. Gercekten sinirim bozuluyor artik kemikleri elime geliyor. Doktor da 2 ayda 250 gr almis bu cok az dedi. Bu durumu yasayan ve fikir verebilcek arkadaslarin yorumlarini 4 gozle bekliyor olacagim. Simdiden tesekkurler..