Yigitoglum_2 Ben içim kova yoğurt ve ya içim dogal yogurt ile maya yapıyorum. Sütü tam kaynatmıyorum zaten pastörize olduğu için kaynamaya yakın kapatıyorum. Ilıyınca serçe paemak içinde 7 saniye kalacak sıcaklığa gelince 2,5 3 yemek kaşığı susuz yoğurt slıyor çırpıyorum 1 kepçe sütle ılıtıyorum. Cam kavanoza mayalıyorum ben.. Sütü cam kavanoza döküp üzerine mayayı döküyorum. Bir kere karıştırıyorum. Agzina pecete koyarak kapatiyorum. Fırının içine koyuyorum sofra bezine sarıp 6 saat sonra alıyorim, peçeteyi çıkarıp buzdolabına taş gibi oluyor.