Atlas Merhaba arkadaslar oglum pişik olmustu bide ek gida malum bilirsiniz. ne denediysem gecmedi son çare olarak sudocream bile sürdüm yook yine gecmedi en son hametan krem(sari kutu) ve travazol aldm.ilk once hametani sürüyorum ardindan travazol sürdüm 2 gunde gecti. Sizede tavsiye ederim😊
Firdevs Atlas bize de hametanın mavi kutulu olanı işe yaradı tabi öncesinde 3 gün travazol kullandık oğlum diş çıkaracak sanırım sürekli kaka yapıyor 😔
Zulal09 Mlsyldz Biz mor olanı kullanmıştık pişiği çok olduğu için anında kesti kesinlikle tavsiye ederim
Aysen Mlsyldz ben maviyi kullanmadım canım açıkcaıs bi fikrim yok, bizde pişik oldugunda moru aldık kullanfık geçirdi artık sudocrem kullanıyorum, ve mavi hametan
Hacerr Hacerr bizde doktor travazol verdi 3 kez surun dedi dıger bez değişimde de desıtınu sürüyorım aglamıo ama kızarıklık duruo bu normal mı