Deletedmom297 Kevserkntt Evet cok pahalılar. Biz eşimle kizim dogdugu gün kumbara yaptik. Bozukluk 5 10 ne gecerse elimize artan atiyorduk. Rota için para birikti. Sira menenjitte 😁 Böylelikle aşı parasini düşünmeden hallediyoruz 😁
Lotuscicegi Kevserkntt yaptrdim 3 değil 4 doz 3 doz bexsero + 1 doz nimenrix pahalı ama yapicak bsey yok
Deletedmom310 Kevserkntt 3. Ayda ilk dozu yaptırdık çok ateşlendi çocuğum iki gün şükür geçti sonra evet çok pahalı.maalesef doktor muayne parasiyla beraber 640 ödedik biz
Kevserkntt BeH16 ay bu nedir ya aman yaptırmayalım diyen anneler nasıl rahat olabiliyor acaba insan da hep bi endişe kalır evham olur meraklardayım
Kevserkntt BeH16 rotası ayrı menenjiti ayrı rotası bitti menenjit başladı 😁 3 bin ₺ hep aşı parası gidiyor toplamda Bi doğum parası 🤦🏼♀️😁
Kevserkntt BeH16 ateş yaptı mı ?acaba bazıları yapar diyor okuduğum yerlerde yarın yaptırmayı düşünüyoruz da
Doga20 Kevserkntt Emin olun onlarda düşündüğünüz kadar rahat olmuyordur . Hayat şartları maalesef herkes her şeye yetisemiyor .
Frdbgmgnc Kevserkntt rahatlık değilde durumu yoktur belki ikinci bebeğim 5 aylık bende yaptiramadim hiç bı annenin aman yaptırmam nolacak diyecegini sanmıyorum aşı karşıtı olanlar hariç tabi
glsmdrmn Kevserkntt biz 3 doz hepsini de yaptırdık özel aşılarımızın. Gitmeden yarım saat önce 1 çay kaşığı calpol ver dediler. Her seferinde öyle yaptım hiç ateş görmedik. Ama doğru mu yaptım yanlış mı bilemiyorum 🙈
Kevserkntt Deletedmom297 evet bi şekilde veriliyor da baya da pahalı işte 😁 toplan aşı parasına çocuk odası alınır😂
Deletedmom297 Kevserkntt yapcak bisey yokm kuzucuklarimiz için mecbur. Bugune kadar cevremde kimsede rota ve menenjit aşısı yaptirdigini ya da cocuklarinin gecirdigini duymadim. Ama korku iste yinede yaptiriyor insana 😊
CatBoy 1prensAnnesii Menenjit çok sık görülmüyor evet ama doktorum hep şunu söylerdi tanı koymak zor, tanıyı koyduğun zaman çocuğu kaybediyorsun. Bu riski asla alamam
Lotuscicegi CatBoy evet çünkü neyin iltihabı olduğu için omurilik sıvısı alınarak teşhisi konuyor teşhis konana kadar beyinde hasar brakiyo zaten
Deletedmom310 Lotuscicegi hangi aylarda yaptırdın canım ben 3 te bexsero yaptırdım herkes 7. Ay yazmış erken mi oldu acaba benim ya
Milamoms Lotuscicegi yanlız bisey sorcam int rota 210 menenjit asi fiyatı 280 yazıyor size söylenen fiyatlar neden bu kadar uçuk
Hunilianne CatBoy tüm aşılar yaptırılmalı. Dünyada virüs çok. Hastalık çok. Önce tedbir sonra tevekkül.