ErvaMuhammedAli16 canım biz de öyleydik özellikle 5 aylıkken artık kusması iyice artmıştı. Ekşi ekşi kokan süt kesiği gibiydi hep. Baktık olacak gibi değil çocuk gastroenterolojiye götürdük (çocuk doktoru sevk etti, sevksiz randevu alamadık devlette) direk reflü dedi… Yani emdikten hemen sonra kusması olduğu gibi ondan 1 saat sonra da kusabiliyordu… Yastık kullandım yüksekçe, az az sık sık emzirdim, katı gıdaya geçince çorbayı biraz katı içirdim(doktor öyle demişti), bir de toz bir ilacı var onu kullandık geçti hamdolsun… Seninkinde kusma emdikten hemen sonra mı oluyor yoksa emmesiyle kusması arasında uzun bir zaman oluyor mu?