Ysmn99 sütün tazyikli olması, az gelmesi, herhangi bir enfeksiyon, pamukcuk, diş.. Genelde bu ayda bebeklerde yaşanabiliyor gezerek, zıplayarak şarkı söyleyerek emzirmeye calışın ben uyutup sonra uykusunda emziriyordum plates topunda zıplayarak ve daha neler neler zor günlerdi ama geciyor yeterli pes etmeyin.. İmstagramda İzmir emzirme danışmanı var orda cok güzel bilgiler var oraya bakabilirsnz ben cok faydasını gördüm