Tam 3 aylık kızım var 5 gün önce doktor kontrolünde 5.600 kilo olmuştu doktor kötü değil ama biraz daha alması gerek dedi doğduğundan beri mamayla besliyorum aptamil kullanıyorum ama sanki yaramıyor ee tabi arada iştahsızlık da çekiyoruz bana bir akıl verin