Dygavs defnesmomm doktorumuz bize bexero ateşli bir aşı o yzden ikisini beraber yapmayalm dedi. 15 gün arayla yapmıştık.
Tugceeeee12345 defnesmomm ben oğluma 6 ay aşılarıyla bexsero yaptırdım 4 tane aşı yedi bir de ağızdan çok şükür hiçbirsey olmadı merak etmeyin hiçbirsey olmaz Allah’ın izniyle yaptırın aynı gün yazık durup durup acı çekeceğine bir kerede çıksın aradan tabi çocuğunuzun bünyesini en iyi siz bilirsiniz
YDE defnesmomm nimerix ne ateş ne de huzursuzluk yapmaz demişti doktorumuz. Bexsero sorunlu aşıymış. İkisini aynı gün vurucakmış doktorumuz.
defnesmomm Dygavs bizim doktorumuz da aynı gün yapılabilir dedi ama benim içim rahat etmedi, ağır olabilir diye düşündüm. Şu an kızım 3 ay 7 günlük. Bu hafta içerisinde birini yaptırsam diğer aşı 4. Ay aşıları ile çakışacak, kararsız kaldım.
Tugceeeee12345 Dygavs 15 gün arayla 2 canlı aşıyı yapması hem tehlikeli hemde her doktor bınu bilir bana da hem sağlıkocağı doktorum demişti bunu hemde özel doktorumuz dedi Allah korusun bence bir doktora daha danışmanızı tavsiye ederim 😇🙏
defnesmomm Minaninannesii menenjit aşıları canım. İlk dozu 2. Ya da 3.ayda yapılıyor. Doktorunuza danışarak aşı takvimi istemeniz lazım.
ezgizehra defnesmomm 4 . ve 6. ay aşıları ile aralarında belli bi zaman olması gerekli tepkimeye giriyolar cunki bi doktor planlamasinda yaptrmakda faysa var bizim rota 3 ve 5. ayda olduk nimenrix 5. ay olduk ateş yapmadı 7m ayda bexero 13m ayda her ikisi şeklinde planlandi
Deletedmom310 defnesmomm bexseroyu 3. Ayda yaptırdım bidahaki dozu 7. Ayda dedi nimerex en son yapicak sanırım
defnesmomm Tugceeeee12345 doktorumuza güveniyorum bu konuda canım, yine de sorarım sağlık ocağına. 🙏🏻 Doktorumuz da iki aşı arasında 20 gün olması gerekir dedi ancak bexero ve nimenrixin aynı gün yapılabileceğini de söyledi.
Dygavs Tugceeeee12345 nimenrix ve bexero canlı aşı değiller. Bu aşıları hiç bir doktor aynı gün yapmamaya gayret ediyor. Hatta bu aşıların takvimi şöyledir araştırabilirsiniz. Nimerix 3. Ay 5. Ay/ Bexero 3,5 ay 5,5 ay şeklindedir.
Zeynebsmom Tugceeeee12345 evet 1 ay olmalı arada canlı aşılarla. Ayrıca canlı aşılar bir arada yapılabiliyor aynı anda ama ateş veya diğer yan etkiler fazla oluyor.
defnesmomm Tugceeeee12345 bu aşıları bu ay yaptırmamız lazım canım. 4.ayda 3 tane aşı ve rotavirüs 2.doz olacak, önümüzdeki aya bırakamayız menenjit aşılarını. Teşekkürler yine de 💙
Tugceeeee12345 defnesmomm zaten ya aynı anda olması gerekiyor yada bir ay arası olmalı ben hepsini aynı anda yaptırıyordum tabiki her doktor başka birsey diyor ama bizimki tehlikeli deyince sizi de uyarmak istedim 🙏
defnesmomm ezgizehra evet canım biz de doktor ile planladık, 3 aylığız şu an, nimenrix ve bexero aynı gün olabilir dedi. 3-5-7 de yapacağız
YDE defnesmomm 4 ay 20 günlük. 5. Ay kontrolünde olacak sanırım. Ateşlenirse falan diye korkuyoruz biraz daha ertelesek mi diyoruz ama bilmiyorum 😔
ezgizehra defnesmomm Okeskinol bexero bilinenin dışında ateşden ziyade kas ağrisiı yapar dedi doktorum ve paranox fitil vericez yapmadan önce demişti . huysuzluk yapmasın rahat geçirsin diye
Okeskinol Biz bugün bexore yaptırdık. Çok huysuz ağlayarak uyanıyor. Mamasını bitirmiyor yaptıranlarda nasıl oldu acaba?
ozzge YDE ne kadar erken o kadar iyi. Ateşlensin birşey olmaz. Allah korusun bu tarz bi hastalık basına gelse daha üzücü durumlar meydana gelir evlerden Irak