Merhabalar, kizim 8 aylik oldu artik kahvalti vermeye baslicam neler vermemi önerirsiniz? Yalnizmi yeisn benmi yedireyim? birazda korkuyorum bogazina takilmasindan. 😞bana kalsa hep anne sütüyle devam edicem ama kizimda yemek istiyor ben yerken. Artik onada kahvalti hazirlicam. Önerceginiz bi kitap varsa oda olur. Tesekkürler simdiden.