Powermoms benim iki ablam var, tüm yeğenlerim avent ile büyüdü ama benim kızım tutmadı 😊 bebekten bebeğe değişiyor bu durumlar. Kesin sever diye birşey yok 🤷🏼♀️ siz bilirsiniz, alayım dursun da diyebilirsiniz, ilk aylar için 120 cc yeterli olur, büyüdükçe daha büyük boy biberonlara geçiliyor. Bence cam olan pp olandan daha sağlıklı, ilk aylar lazım olursa siz tutuyorsunuz zaten, bebek kendine kendine tutmaya başladığı zaman pp olana geçersiniz.