Hayriyeerydnkntr Merhaba. Bebeğim 3.5 aylık işe başlıyorum. Kilosu biraz düşük 5200 boyu 61 cm. Sütüm miktar olarak yeterli ama sanırım kalitesi düşük çünkü bir ayda sadece 400 gr almış. İle başlayacağım. Kayınvalidem bakacak. Beslenme saati saatte bir 60 cc anne sütü (sağıp bırakacağım) üçüncü saatte de 60 cc mama. Yeterli mi. Yani iki kere süt bir kere mama. Çalışan, sütünü sağıp bırakan anneler acil yardım
Deletedmom131 Hayriyeerydnkntr 3 saatte bir 95 cc yeterli kilosuna göre kilosu/56 içeceği sütünün miktarını verir
Papatyam Hayriyeerydnkntr kızım şu an 6 aylık. Sabah 7 de emiyor. Sekiz yada sekiz çeyrek gibi bir gün önceden sağd i gim 120 ml sütü veriyorlar. Dokuz buçuk gibi 90 ml mama veriyorlar. 11 buçuk gibi ben evde oluyorum.sorun olmuyor
Zeynep1453 [bilinmeyen] neden 56 . Benim kızım 4.500 gr ama 56ya bölünce 80 cikiyo toplamda m ı 80 saatte mi
Eceaydin05 [bilinmeyen] ama o zaman bu soruyu soran kişinin 5200/56 dan 90 cc vermesi gerekmiyo mu 3 saatte bir? Birde buna ne zaman başlanıyor yani bende bir aylık kızım çin uygulayabilir miyim çünkğ doktor ne zaman isterse bebeğin emzir dedi. Biz 3 saat beklemiyoruz o yüzden
Eceaydin05 [bilinmeyen] işte bana iki farklı doktorda ne zaman isterse emzir dedi. Şimdi de ayrılamıyor benden. Emzik bile almıyor. Ağlamaya başlıyor emzirmeyince 🤦🏻♀️ Hep yanlış yönlendirmeler. Ama daha küçük inşallah düzene girer yavaş yavaş
Busrakerem [bilinmeyen] nasıl duruyor benim bebeğim sürekli memede sanırım bundan cok gaz oluyor yapışık ikiz gibiyiz şimdiden bunaldım emzirmekten 🙄
Hacerr [bilinmeyen] gece kacta uyuyor bebegınuz benım kızım 1 bucujta uyuyo bazen sabah sekiz bazen 7 de uyanıor bende uyandırmıyorum ama bı kaç kışı emzır gece falan dedjker
Hayriyeerydnkntr [bilinmeyen] bana doktor bebek doyduğunu bilmez sen bileceksin fazlası da rahatsız eder demişti. Farklı bir doktor da her istediğinde emzireceksin dedi. Aslında sanırım bu içgüdü meselesi. Her ağladığında her istediğinde emzirdim. Şimdi de saatlik düzene alışması sorun olacak sanırım ama şükür ki büyüdükçe gündüz uyku düzeni toparlanmaya başladı. Vicdan azabı çekşyorum bırakıp işe gideceğim için :(