Aras-ve-annesi Cuma günü sünnet olcak oğlum. 5 aylık😊 çok korkuyorum 🤦♀️ Sizler kaç aylıkken yaptınız .?
Senha Fatma60 bence hemen yaptırın dönmeye başlayınca zor oluyor çünkü ben 2. Oğluma hamileyim inşallah 40 çıkmadan yaptırıcam bu defa
canparcam123 Fatma60 benimki üçüncü oğlandı alıştım sanırım rahat geçti ama ilk çocukta da aynıydı hiçbirşey olmaz canım merak etme birkaç güne birseyi kalmaz inşallah.
Zuzupoyraz Aras-ve-annesi geçen cuma yaptırdı. 4 ay 20 günlüktü ilk gün çok zordu ilk çişinde feryat figan 😂 sonra rahat oldu iyileşti bile sayılır tek pişmanlığım keşke daha önce yaptırsaymışım sünnet olduğu gün dönmeye başladı 😂
Aras-ve-annesi Zuzupoyraz yaa geçmiş olsun paşaya😊 benim bebeğim 3 hafta erken doğdu yoksa bende ilk zamanlar yaptırmayı düşünüyordum ama çok ufaktı. Sonrada malum korona derken gecikti
annediyeabartmayin Poyraznisam ben 6 günlükken yaptırdım canım. İyi ki yaptırmışız diyoruz çok rahat oldu
Aras-ve-annesi minnosvetontis Hakkari devlet hastanesinde yaptıracam. Doktorumuz Van’da aslında ama koronadan dolayı gitmek imkansız. Önlemlerimizi alıp gidicez allah yardımcımız olur inşallah 😊