Senha bende tam onu sorucaktım siz yazdınız .bende 3 aydır kullanıyorum içi hep leke leke kalıyor özellikle yeşil aparatı çıkarınca. . Makineye hiç atmadım çamaşır suyuda kullanmadım karbonat döktüm o da işe yaramadı havuç lekesi kaldı . Belki ben beceremedim ama kesinlikle çok büyük kolaylık 😊