Premses- gmzx 4,5 aylıkken vermeye başladım ezerek kahvaltı ve ara öğünlerinde kullandım anne sütüne yakın bir besindir
1Anneve1Bebek 6 aylık kahvaltıda veriyorum yumurta sarısı avokado ve labne karıştırıp ezip veriyorum bayıla bayıla yiyo canım
nazanay gmzx Tam hatirlamiyorum ama ben de epey erken vermistim. Muzla birlikte ezip veriyorum genelde. Ilk zamanlar da labne+avokado seklinde veriyordum.
Elifceli gmzx 6 aylıkken ek gıdaya başlayınca ezerek verdim hep şimdi de (21aylık) yoğurtla karıştırarak ara öğün olarak veriyorum😊
Mires Vermedim gerek duymuyorum bir doktor bizim iklimimizde yetişen bir sürü meyve varken avakadoya gerek yok demişti mantıklı geldi zaten bizim meyvelerimizden her türlü vitamini alıyor çok da şart değil bence hiçbirimiz avakadoya büyümedik😂
petitehatunn gmzx ek gıdaya başlayınca üçüncü meyve olarak onu verdim hemen çok besleyici diye. havuç,patates,avokado oldu sıralama. kızım da bayıldı. hala her sabah kahvaltıda yer 🥑
Mina181019 gmzx 6. Ayda 3 gün tadımdan sonra muzla cam rendede rendeledim öyle verdim kızım severek yiyor :)
Esilaelif41 Ya bende vermeyi düşünüyorum 5. Ayımıza giriyoruz yarın Doktorumuza sormadım ama versem alerji falan yapar mı birde normal herhangi marketten mi almalıyım sizce yoksa böyle taze sebzeler meyveler satan sayfalar var oralardan mı fark eder mi
gmzx Esilaelif41 marketten al tabikide. o kadarda ince düşünme. yumusak olgunu olduktan sonra problem olmaz