Parlak240 tatlım yine de sen bilirsin tabi ama yoğurt yapma makinasına o kadar para verme bence bak ben yoğurdu günlük olarak cam şişede alıyorum pastörize olanlardan bi de sade activya yoğurt kaynatıyorum ayrı bi yerde bir iki çay kaşığı yoğurdu kaynattığım sütle karıştırıyorum azıcık süt soğumaya başlıyor serçe parmağınla bak yanmıyorsa kenarından usulca o karışımı koy karıştır biraz kapağını kapat fırına at ve hiç açma fırını ertesi sabah kapağını açıp dolaba atabilirsin çok güzel mayalanmış oluyor 🌺🌸