Bugun yesıl kabak tadımımız vardı. Bastan belirtim kızım normalde de kusan bir bebek. Ama bu aralar pek kusmuyordu. 1 - 2 cay kasıgı kabagı verdım pure halinde. Az once bir yarım saat agladı kabak tan 15 dk sonra cok ac diye mamada vermıstk hepsinde kustu. Bu alerji mı demek. 😔