Beş buçuk aylık kuzum burda bi postta okudum da artık büyüdüler tek memeden doymaz iki memeden emzirin diye. Ben hep her öğünde tek memeden emziriyorum. Ve ona rağmen fazlasını kusuyor. Az önce iki memeden emzirdim emiyor ama yine kustu fazlasını. Tek memeden doyarlar mı iki memeden mi emzirmek lazım ?