Rbsss Yazdım ama tekrar yazmak istedm oğlum 6 gün snra 2 aylık olacak balgamlı öksürüğümüz var ve çok kötü öksürüyo ne yapmam lazm lütfen yardım edin 😔😔
Rbsss Pinarrr götürdüm zyrtec diye bi ilaç verdi ama bakgamımız geçmedi hatta öksürüğmüz arttı şuan serum buhar herşey kullanıyorm ama geçmyo